Život lorda Halifaxe

31.01.2014 14:16

ŽIVOT LORDA HALLIFAXE

SCÉNKA SESTAVENÁ Z VTIPŮ      

                  T. KRAJÁNEK

Lord Hallifax se vrací z lovu v Africe. Ve      dveřích ho vítá věrný sluha James

   

James : ,, Vítám Vás Lorde Jak bylo na lovu v Africe ? Co jste ulovil?

 

Lord:    ,, Ale Jamesi  Výtečný lov , 20 lvů , 55 zeber, 2 slony a 500 nouplízáků…

 

James:    Lorde, co jsou to nouplízáci?

 

Lord :  No já nevím, Je to malý černý, pobíhalo to okolo mě a křičelo nouplíz, nouplíz….

 

Lord :    odkládá pušku a sedá si….

 

James :    Pane vrátil jste lordu Keystonovi  ten nůž co Vám posledně půjčil?

 

Lord :   ale jistě Jamesi….

 

James :   A co říkal?  

 

Lord :    AAAAhhh…..

 

Lord :   Jamesi ještě jsem docela v ráži , odpoledne půjdeme na lov kachen.

 

James:   Ale pane ještě  není lovná sezona.

 

Lord :    To nevadí ,  Topná sezona taky není a včera jsem se docela úspěšně topil v jezeře!

 

Lord:   Jamesi teď bych si dal prosím horký čaj….

 

James : jistě pane

 

James :   přinese čaj….

 

Lord:    Odchází s čajem stranou a po chvilce volá: Jamesi má citron nožičky?

 

James :   Né pane

 

Lord:   a má citron křidélka?

 

James:   Nemyslím pane

 

Lord:   A zobáček?

 

James:   Určitě né pane….

 

Lord:   No tak to jsem si do čaje vymačkal kanárka….

 

Lord:    Víte co Jamesi, přineste mi raději Whisky….

 

James :   Jistě pane…

 

James  přinese whisky akorát na dva panáky, Lord Jamese vyzve aby se posadil naleje sobě i Jamesovi a prázdnou lahev vyhodí jako z okna a ozve se výkřik.

 

Lord :   Jamesi v té lahvy byli lidé ???

 

Lord se napije a zasněně zavzpomíná…..

 

Lord:   Jamesi vzpomínáte jak jsme byli spolu před 30ti lety v Africe?

 

James :   Lituji sire ale to byl ještě můj předchůdce…

 

Lord:   Ale ne, Jamesi byl jste to určitě vy, jen si vzpomeňte, jak Vás tam sežral ten lev…..

 

Lord:   A já Vám povím Jamesi, že mě se letos v Africe stalo málem něco podobného….. Jdu Vám takhle pouští a najednou lev , namířím na něj a selhala mi puška. Tak jsem vzal nohy na ramena a……..  Vtom se ozvou tři výstřely z děla

( rány na buben)

 

Lord :   Jamesi co to bylo?

 

James:   Na státnickou návštěvu k nám přijíždí velvyslanec České republiky hrabě Schwarzenberg s ministrem financí Kalouskem . A toto byla salva na uvítanou….

 

Lord:   A to museli střílet třikrát? Je smutné Jamesi, že naše dělostřelectvo tak špatně míří……

 

Lord :   Jamesi kde jsme to před tím skončili?

 

James:   V Africe pane , vzal jste nohy na ramena,,,,

 

Lord:   Ó ano Jamesi a líbal jsem jí uplně všude…..

 

Lord :   Jamesi myslíte si že sex je dřina nebo rozkoš?

 

James:   Vaše lordstvo - s vaší paní je to dřina a s vaší dcerou rozkoš…

 

James:   Pane hovoříte při sexu se svou ženou?

 

Lord:    Ano jistě proč ne? Když je po ruce telefon?

 

James:   pane podívejte znáte mojí ženu,  podává lordovi fotku své ženy.

 

Lord: Ano jistě, Lord Keyston  povídal v klubu že má báječný orgasmus.

 

James:   Lorde. Jednou bych chtěl být tak bohatý jako vy. Jak jste přišel k takovému bohatství pane?

 

Lord:    Jednoduše, Jamesi ,když jsem přijel do států měl jsem v kapse 15 centů, koupil jsem za ně tedy jedno jablko, to jsem vyleštil a prodal za 45 centů ,za ně jsem koupil 3 jablka vyleštil a prodal za     1 dolar 35 centů a tak to šlo dál den za dnem až do té doby co umřel můj strýc a odkázal mi 20.milionů dolarů.:-)

 

Zazvoní telefon ….

James:  Pane, volá  lord Keyston ,zda dnes přijdete do klubu na bridge?

 

Lord:   Ach Jamesi dnes mám dámskou návštěvu ,vyřiďte Lordu Keystonovi, že budu li moci nepřijdu a nebudu li moci přijdu.

 

James: Ano pane….

 

Lord:   Jamesi podejte mi sklenici vody…..Jamesi  další sklenici vody….. Jamesi další sklenici vody….. Jamesi hoří !!! zavolejte hasiče sami to neuhasíme…..

 

James   volá hasiče…

 

Lord:   Přijedou hasiči Jamesi, tak mě napadá, že už jsme tu dlouho neměli  žádnou návštěvu?

 

James :   Ano Milorde už 15 let

 

Lord :   Vážně ? A kdo to byl Jamesi?

 

James:   Já pane, když jsem k Vám nastoupil…

 

Lord:   bere pušku…. Pojďte Jamesi půjdeme radši už na ten lov kačen…

 ODCHÁZÍ……

Zpět

Vyhledávání

© 2014 Všechna práva vyhrazena.