PŘEDSTAVENÍ VYSAVAČE

02.03.2019 11:08

Bohdalová, Dvořák  https://www.youtube.com/watch?v=bLttEe44qMo

 

P: Haló! Dobré odpoledne! Je tady někdo? Haló!

B: Jo, jo, jo, už jdu, už jdu.

P: Paní Voříšková?

B: Jo.

P: Já jsem prosím klepal, patrně jste neslyšela, tak jsem vešel. Měli 

     jste totiž otevřeno. Zřejmě se zde neloupí a nekrade.

B: Ne, ne, ne. Tady krad akorát starosta, ale my už máme teď jinýho,

     víte.

P: Já jsem Vyskočil. Když potkám blbce, ptá se mě odkud. Člověk si

     zvykne.

     Napsali jste našemu závodu, že se zajímáte o předvedení našeho   

     vysavače MV321, a že v sobotu. Za tím účelem jsem zde.

B: Ano, ale já jsem si to hned myslela! Kájo, Kájo, pojď honem, dělej,

     je tady pán s tím vysavačem, s tím luxem.

D: Hoří, nebo co?

B: No né, no tak už je tu.

D: Dobrý den.

P: Já jsem Vyskočil.

D: Jo? A odkud?

P: Pan manžel je čtverák!

B: Jo, tak to je.

P: Abychom šli k věci. Posaďte se, vážení, bude to jako na divadle.

    Náš vysavač MV321 je nejdokonalejší úklidový pomocník, jaký byl 

    zatím vyvinut. Vysaje saze, prach, smetí, drobečky, knoflíčky a jiné

    zbytky od snídaně, ano i rybičky a jiné druhy hmyzu. Ha ha ha ha

B + D: Ha ha ha

P: Říkáme mu čaroděj, neboť jeho savá síla je přímo zázračná. Uvidíte

     sami. Když dovolíte, použiji k demonstraci zde ležící koberec.

     Posypu ho prachem…

B: Fuj, to je nádhera, to je krása.

D: To je krása. Já bych to ještě rozhodil.

B: Nech to, nech to.

P: …popelem…

D: To je dobrej popel.

B: No to je binec.

P: …jehličím…

B: Jehličí, to jde špatně.

P: …a aby se čaroděj jak se patří ukázal, i psími chlupy.

B: Psí chlupy, jéžiši.

P: Já vím, říká se, že pes je nejlepší přítel člověka. Člověka jistě,

     nikoliv však koberců. Takový voříšek dokáže věci, viďte, paní

     Voříšková! Ale nebojte se, až budu odcházet, bude váš koberec 

     jako nový. A teď, vážení, přišla chvíle pro našeho čaroděje!

     Tak… kde tady máte… nikde tu nevidím zásuvku?

B: Šuple jako, jo?

P: Potřebuji šťávu.

B: Já mám jahodovou.

D: Tak tam skoč.

P: Já jsem sem nepřišel nasávat, já jsem sem přišel vysávat. Potřebuji

     proud.

D: Jo, jestli myslíte elektrickej, tak to nemůžem sloužit.

B: Ne ne ne, my tady elektriku ještě nemáme, rozumíte. Teda voni

     říkali napřesrok, jo, ale že prej musejí kopat, a bude to stát peněz.

     No možná ani napřesrok.

D: No voni kecaj, možná.

P: Kopat.

B: Není tady proud.

P: Tady není ten…

B: Ne, leda že byste si ho strčil takhle!

P: A jak jste si mohli myslet, že vám předvedu vysavač?

B: No my jsme si mysleli, když je čaroděj, ten váš čaroděj…

D: Že je třeba na baterky.

B: No, na baterky.

P: Na baterky, ha ha ha, na baterky, já se zblázním! Tak já se sem

     mlátím cestou necestou, melu tady pantem jako idiot a zbytečně

     ztrácím čas. Já bych vás s chutí zabil! Sbohem a netěšilo mě!

B: No moment!

P: Co je?

B: Ale říkal jste, než odejdete, tak že bude ten náš koberec jako novej!

D: A von je pěkně zasviněnej. Hele, Mařko, přines pánovi nějakej

     kartáč.

B: Jo, a vy si to uklidíte.

P: Nejste vy cvok nebo blbej? Copak si myslíte, že tenhleten sajrajt

     jde vykartáčovat?

B: No počkejte, počkejte, to je ale ovšem poškození soukromýho

     majetku v privátním vlastnictví.

D: To my tak nenecháme.

B: Hele, Kájo, doskoč pro četníka, to si pán nemůže dovolit.

P: Dobře, heleďte, tady… tady máte a dejte si ten hadr do čistírny. Ale

     jedno vám řeknu. V životě, v životě jsem neviděl větší dva kretény!

B: Ten se ale rozčílil, viď?

D: Hele, kolik dal?

B: 420,-

D: Ten minulej dal 600,-

B: No tak Kájo, malý ryby taky ryby. Podívej se, už to bude pomalu

     stačit. Ještě si necháme předvíst tak dva tři vysavače, no a budeš

     moct konečně doštudovat.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2014 Všechna práva vyhrazena.