Nádražáci - Kaiser, Lábus

11.01.2015 15:23

NÁDRAŽÁCI

KAISER, LÁBUS

https://www.youtube.com/watch?v=aw_g9scNlSY

Kaiser přijde s kufry a sedne si na lavičku, vzdychá, má to těžké, rozhlíží se…

L: hlášení z rozhlasu – ae sto ……… je dobrá…. Česká Třebová na třetí kolej. Opakuji. 

 

K: No, to je výborný, tak to nevim nic teda, paní, vy jste slyšela? ( do diváků) Co, nevíte přes  co to jede? Přes Třebovou? Nevíte? No jo, tak to je výborný. Já potřebuju jet přes Třebovou, víte, mě tam čeká snacha a tak snad budou ještě hlásit. Copak, na který nástupiště to vim, na kterou kolej, ale jestli to jede přes tu Třebovou nebo ne…

L: hlášení …… je dobrá ….. Česká Třebová na třehmmmm kolej. Opakuji.  …… je dobrá ….. Česká Třebová na třehmmmm kolej.

K: během hlášení do toho říká  :    pomalu

K: no tak to je výborný, no tak zase nic nevim. No tak akorát vim, že opakuju, opakuju, opakuju. No tak to vim taky, opakuju. Ale nevim, jestli to jede přes Třebovou nebo  nevim, mě tam čeká snacha, víte, a když pojedu jinudy,že jo, no tak samozřejmě se mě nedočká, že jo? No tak to je výborný. No. Já nevim, co to maj za ampliony, nebo …. Huhňaj, huhňaj, vyloženě huhňaj. Tak musej mluvit přece pomalu, že jo, artikulovat, artikulovat. No tak snad budou  ještě hlásit. No, já , zbytečně se rozčiluju.

Přijde Lábus (jako nádražačka), přisedne si na lavičku ke Kaiserovi.

K: Taky jedete tím spojem v 9? Že se tak ptám. Protože mě zajímá, víte, jestli to jede přes Třebovou nebo ne, mě tam čeká snacha

L: hmmmmmm …………

K: Moment, moment.              Aha,

L:  …….. na …. Kolej

K: no, tak zase nerozumim. Opravdu, zase nerozumim, no. Tak kolej, to jsem rozuměl, který nástupiště taky, ale jestli to jede přes Třebovou, tak to nikdy nerozumim, víte?

L:  …..

K: moment, moment, no no no.

L: ………… Praha.. čtyři………levá

K: tak zase nic, no. Nerozumim, opravdu nerozumim.  …………… koukaj po sobě, usmívaj se na sebe……………..Se udělalo dobrý počasí, že jo? Představte si to, že … to bláznivý počasí, zase vykvetla jabloň a místo jablek má hrušky.

L: tatateto ………………

K: moment, moment

L: …………. jabloň hruška……………..na stromech

K: Nerozumim, já vopravdu nerozumim, no tak asi je to moje chyba. Nebo já nevim, ale já se nikdy nedozvim, jestli  to jede přes tu Třebovou nebo ne.

Zvuk přijíždějícího vlaku.

 

K: Mně tam čeká snacha, víte, a… aha, už mi to jede. Tak nashledanou, nashledanou.

L: nashledanou – vyndá si jídlo a jí

 

Přijde Kaiser jako nádražák, zvuk odjíždějícího vlaku

 

L: ………. Na …..  kolej ….a ono hmmm  nehmjede

K: já……… že ….? Ne? ……………….

L: no tak …………….

 

Povídaj si, Lábus vypráví a ukazuje i na prstech, něco jako že a pak povídá

Kaiser na to reaguje s tím, že …. na ryby?

L: Co se stalo…

K: to máš jedno, hlavně aby ho odvez (asi něco takového, pořád jim není rozumět)

 

Ještě chvíli si povídaj a pak spolu odejdou.

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2014 Všechna práva vyhrazena.