Maryša Kaiser Lábus

09.03.2017 18:43

https://www.youtube.com/watch?v=wFMm99VKkG4

 

MARYŠA

Rádio ona – chceš bílý nebo černý? Nesu Ti černý.

Rádio on – černý mě dej. Sladilas to?

Lábus – zapomněla jsem

Ona – zapomněla jsem

On – od koho je káva?

Lábus – od Žida

Rádio ona  – od žida

Rádio on - A proč ne ze spolku?

Lábus - Měli zavříno tehdá     hrozný     brečí

Rádio ona – měli zavříno

Rádion on – tahle je stuchlá nebo co

 

Hudba …. Děvčico nešťastná, tys je otrávila

Lábus – otrávila.

Přichází Kaiser

Lábus - A já taká děvočka, cinky linky link….. rada pijem vinečka, cinky linky link, rada pijem, rada…

Kaiser – Babi!

Lábus- co je?

Kaiser – proč nemám dědečka?

Lábus – každý jako ten ščór přileze a répne, až krev v žilách sa zastaví. Běž si hrát…. Rada pijem….

Kaiser – Babi, ty mluvíš jako ta pani včera v divadle

Lábus – která?

Kaiser – Maryša

Lábus – Bože, kdybych do teho kameňa mluvila, spíš by sa ustrnul.

Kaiser – Cože?

Lábus – vidličky a nože! Jako ti sršni. Všici se na člověka sesypó a tak dlóho bžódajó a ščípajó až uščípajó.

Kaiser – co to meleš?

Lábus – kávu. Kávy není nikdy dost.

KAISER BROUSÍ NŮŽ A PLIVNE

 

Lábus -   A neřáde jeden! Celej Francek.

Kaiser – Babi

Lábus – co zas?

Kaiser – stejně vim, jak to bylo s dědečkem.

Lábus – co se stalo, stalo se. No. Tady máš sirky a běž si hrát do stohu.

Kaiser - Babi

Lábus – Co zas?

Kaiser - když mi seženeš céčka a koupíš babetu, tak tě neprásknu.

Lábus  - dáš si kávu?

Kaiser – já chci čaj.

Lábus – koupím ti babetu, budeš jezdit jako velký šohaj. Dáš si kafe!

 Kaiser – a od koho je káva?

Lábus – od žida

 Kaiser – a proč ne ze spolku?

Lábus – měli zavříno

 KaiserNAPIJE SE            tahle je stuchlá, či co. Já jsem z toho ze všeho tak votrávenej. Babi, jdu do toho stohu.   NONSTOP, JÁ CHCI ŽÍT NONSTOP

 

Rádio – děvčico nešťastná, to ti jeden Vávra nestačil?

Lábus – nestačil.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2014 Všechna práva vyhrazena.